Onze eerste reis naar Azië...

Relax dag...

Ook vanmorgen gaat de wekker om 8 uur af, deze keer geen nachtelijke taferelen meer. Het ontbijt is als gisteren weer heerlijk maar Wilma heeft het niet, wat thee en twee croissantjes is alles wat wordt weggewerkt. Ze is moe, heeft last van haar keel en besluit vandaag maar eens niet te roken, heel verstandig.

Vandaag komt Yugan niet vroeg naar ons toe. Hij moet werken en vanmiddag haalt hij zijn vrouw en twee kinderen op. Zijn vrouw Abby is morgen jarig en hij verrast haar met een overnachting in het Hilton. Wij kunnen onze eigen weg gaan want Dave die zich ook al niet lekker voelt gaat voor een massage in het hotel. Wij besluiten een stuk te gaan wandelen. Via de parkeergarage van het hotel naar het station en het winkelcentrum er achter. Tijdens de wandeling tegen een parfum en tasjes outlet aangelopen. Een fles Angel voor 160 RM is niet duur dus die gaat in de pocket.

Omdat Dave maar 90 minuten massage had en Yugan ook naar het hotel zou komen, de wandeling kort gehouden, het was leuk om voor het eerst zelf even onze weg te kiezen.

Yugan is gearriveerd met zijn familie en vraagt of we naar de 33e etage willen komen. De ontmoeting met Abby en de kinderen is hartelijk. De kinderen - nagenoeg even oud als Zoë en Levi - zijn schattig.